Uppsala Lund Stockholm Umeå Växjö Örebro bajskorv

Idag var treorna i skolan på SACO-mässan. Det var mycket givande och inspirerande, man börjar förstå att det drar ihop sig mot det riktiga livet nu. Det lutar åt något års resande (Work & Travel i Australien, eventuellt med inslag av lite gos med lejonungar i Afrika!) och sedan ett naturvetenskapligt basår. Blev lite sugen på att läsa i Lund men de verkade inte ha just det basåret där, får se hur det blir.

När vi kom hem hade jag och Erik en allvarlig, dödligt seriös brottningsmatch om vem av oss som är basen. Han lurade mig till underkastelse och efter det däckade han i min säng av den enorma utmattning som är oundviklig när man tampats med mig. Den senaste timmen har han legat och sovit som en BEBI. (Men han är ganska stor för han ska bli civilingenjör och arkitekt och flygledare!)

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0