Projektarbetearbete utan Tjollzing är som bröd utan smör

Tjollan var sjuk idag och jag saknade hennes muntra närvaro.

Jag och Jeanette fick jobba med projektarbetet själva och det blev ingen ordning utan hennes strikt efterhållna diciplin. Vi fick i alla fall två meningar skrivna på inledningen (...) och fixade en googlegrupp.

Vår svenskalärare nämnde tidigare att en logg av hög kvalitet innehåller vissa punkter. Bland dessa fanns detta har vi gjort, dethär resultatet vill vi nå, detta kan gå fel, såhär tror jag att det kommer att gå. Gällande skapandet av googlegruppen skulle svaren på dessa frågor låta såhär; vi har gjort en googlegrupp för att kunna hålla ladda upp samt ned filer hemifrån och för att vi ska kunna diskutera och logga online. Det som kan gå fel är att Jeanette aldrig lyckas förstå hur sidan funkar, att Olivia börjar lägga upp youtubelänkar i forumet (under Julias entusiastiska uppmuntran och kommenterande) samt att den nya forumsregeln "skriv inte ordet bajs mer än tre gånger efter varandra i ett inlägg" kommer att brytas. Hur jag tror att det kommer att gå: läs tidigare nämnda farhågor.

Hoppas Tjollan kommer i morgon.

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0