Maskerad.

Jag var förresten på maskerad häromkvällen. Temat var kändisar, och då tänkte jag köra stort på temat och klädde ut mig till den jag genom enkelt antagande beslöt mig för var den genom tiderna mest kända. Jeanette och Olivia var mina coacher inför makeup och styling, och deras alltmer upphetsade utrop under sminkning, skäggskapande samt hårfixning, som till slut mynnades ut i "Julia, du ÄR Jesus. Du ser ut precis som jag alltid tänkt mig att Jesus ser ut! Du ÄR Jesus!!" värmer än i mitt hjärta.

Här kommer lite bilder som jag har snott från olika håll.



"Låt barnen komma till mig!"
(Mannen bakom masken: Erik Österberg)



Victoria, Daniel och deras livvakter



Det var en helig kväll. Här frälses Louisa.

Svar
Postat av: borkoeoeo

asssssså

lite snygga vi är

2010-05-23 @ 14:34:20
URL: http://emmabork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0