...Fast att folk går ostraffade för tidelag tycker jag är sjukt. Apropå ingenting.

Det har under de senaste dagarna i bland mina "vänner" på Facebook spridits en grupp som lite lustigt jämför Sveriges lagar gällande fildelning samt något de kallar "djursex".

Att man i Sverige tillåter djursex tycker jag känns ganska självklart, eftersom att det är det enda sättet för djur att föröka sig på. Om man inte skulle tillåta djursex skulle köttindustrin bli mer kostsam, husdjursavel mer avancerad, för att inte tala om all resurs man skulle behöva sätta in ute i skogen för att se till att lagen följdes.

Det är i alla fall min åsikt.

Svar
Postat av: Anonym

hahaha

2010-05-13 @ 11:24:04
Postat av: hehe

http://www.youtube.com/watch?v=j80YDDfiaT4&feature=player_embedded#!

2010-05-14 @ 23:07:28
Postat av: Karin

Hahahaha! Fantastiskt! Åh, får jag sno det här och lägga upp i min blogg? Om jag anger källa? Eller alltså, skriver att det är du som skrivit det?

2010-05-23 @ 13:59:27
URL: http://kugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0