Bapapapa barappapa parapa

Det är tisdag förmiddag och jag börjar om fyrtio minuter. Hittills under dagen har jag vaknat med Erik och ätit frukost och diskuterat George Clooney med Jeanette. Igår var jag hos tandläkaren och fick veta att jag kanske får ta ut min metalliske vän i augusti, dessutom är det vår och varmt ute och jag har en mysig skjorta på mig. De lektioner jag har idag är roliga lektioner (kulturhistoriearbetet vi håller på med nu är det enda arbetet som krävt någon slags inlärning över huvudtaget på jagvetintehurlänge), så jag är glad.

Den enda haken är att jag försöker lägga in mobilbilder på datorn men den är biggus laggus. Jag sitter och tänker på min kusin och storasyster som jag vill träffa någon dag. Jag ska berätta om mitt och Jojos senaste möte när jag känner att jag har kapaciteten att återge det på bästa sätt, det var något spektakulärt.

Äe skola va.


Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0