Produktiva Julia (och hennes hår)

Jag kom precis hem från att ha övningskört. Efter två år med tillstånd att köra kändes det som att det var dags att faktiskt börja göra det, och nu har jag kört tre gånger denhär veckan. Jag är väldigt bra på att köra. Nedan kommer ett utdrag ur en konversation från bilen för att understryka detta påstående.

Jag: Jag förstår inte att du vågar sitta i denhär bilden, mamma.
Mamma: Det gör inte jag heller ...

(Skämt åsido är jag en grym bilförare. Jag cruisar runt i staden i fyrtio kilometer i timmen och känner mig som en kung. Om ni är ute på promenad och plötsligt ser en bil som växlas väldigt bra så är det jag)

Ni kanske undrar varför jag lagt in en bild på en pudel. Den ska stå för att jag permanentade håret idag. Det blev som pudelpäls. Fluffigt. Inte lockigt men heller inte rakt, jag tror att det har att göra med att det var så slitet. Jättefint på pudlar. Mindre fint på mig. MEEEEN det är kul med lite omväxling.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c8/Pudel_miniatura_3487.jpg


Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0