Luke + insikt



I ett ögonblick självcentrering (ett ögonblick som för övrigt haft många bröder och systrar) började jag kolla på mina gamla inlägg i estetbloggen. Under denna kolla hittade jag Luke ovan. Jag kom även en insikt närmre fullständig klokhet, en angående mina för något år sedan skrivna milslånga blogginlägg. Klart jag garvade åt mig själv nu när jag läste dom för att jag är ju så rolig, men avsaknaden av kommentarer, fans och grova sponsringar av blogg osv sade mig att det finns en viss chans att det bara är jag som uppskattar inläggen på detta sätt.

Kanske därför jag slutade skriva dom och började med de inlägg som inte är stort längre än sina rubriker. Hehe.

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0