Varför jag skriver detta är en gåta, då ingen läser. lol

Jag övergav blogg.se för wordpress, dels för att jag trodde att man bara kunde ha en blogg per konto (utan att behöva ha wahwah.blogg.se/blablabla nivet) och dels för att jag ville testa något nytt och exotiskt. Det visade sig dock att wordpress sög och att man var tvungen att betala för att själv få fixa layout med HTML från grunden (eftersom att jag är så bra på det vore det ju synd om världen blev fattig mina verk) så nu är jag tillbaka här igen. Bara så ni vet.

Förresten, just det, jag höll på att glömma meningen med denhär posten. Jag skulle ju berätta att jag tänker lägga in alla inlägg från wordpressbloggen, bara för att jag älskar dom och vill ha dom i min nya, lite coolare blogg.


Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0