Skolan.

Man lär sig något om sig själv varje dag. Idag har jag insett att jag beundrar Blondinbella. Hon verkar alltid ha sån kontroll, och hon är målmedveten och driftig. Så som jag skulle vilja vara. Jag har lärt mig mera. Helsingborg ligger i Sverige och inte i Finland. Helsingör ligger i Danmark och inte i Norge. Helsingfors ligger i Finland och inte i Sverige.

Det har jag lärt mig idag.

Jag vet också att jag gillar att anteckna på en ren sida i ett nytt block, jag älskar den perfekta vinkeln på den perfekt avtrubbade pennudden. Jag älskar när tangentbordet får smattra när jag vet vad jag ska skriva och jag älskar att jag har läxor.

Det har jag lärt mig denhär veckan.

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0