Samhälle hej

Idag var min första dag på samhällsprogrammet. Idag var även dagen då jag fick min första läxa på samhällsprogrammet. I morgon är min andra dag på samhällsprogrammet och också dagen då denna inlämning ska vara inne, det är också av ett sammanträffande dagen då vi ska ha bestämt och skrivit ned en oåterkallelig idéskiss för det stora projektarbete som ska göras i år. Därför har jag, Olivia och Jeanette spenderat eftermiddagen på café diskuterandes olika idéer och slutligen också formulerandes våran frågeställning, vårt syfte, vilka ämnen vi rör, vad vi redan vet, vad vi vill ta reda på och i princip hela anledningen till att vi tycker att vårat ämne känns intressant och relevant.

Hårdkörning! Men jag är med. Jag är på.

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0