Projektarbetet gör mig barbarisk

Jag kom precis hem från skolan efter cirka fem timmars intensiv projektarbetesplanering. Efter två år på estetprogrammet är jag inte van att tänka så mycket i sträck och hjärnan känns helt utslagen, något som lät sig märkas alldeles nyss då jag satt och bläddrade i Nynäsposten medan tankarna svävade i fundering på vad jag ska äta till mellanmål, och jag plötsligt stannar upp på en sida med en artikel om Mumintrollet med den beslutsamma och inte det minsta ifrågasatta tanken "jag är sugen på att äta Mumintrollet"

För övrigt så hade jag i natt en ovanligt verklig dröm om att jag tog bort en skena som jag i drömmen haft på  hela höger ben, och nu under dagen har jag ett irriterande typ klickande i höften på det benet.

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0