Jobb avklarat

Då var mina 105 arbetstimmar avklarade. Jag räknade idag ut att min lön kommer att ligga på strax under åtta tusen, och då är det bara att börja fundera på vilka punkter på gårdagens lista som känns mest nödvändiga.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag tänker på något som dom säger i Scrubs, budskapet på Lavernes begravning (RIP Laverne), att man varje dag, oavsett hur stressigt det är eller hur upptagen man är, ska ta tjugo minuter bara åt sig själv. Jag har nog inte haft dom tjugo minuterna idag och jag funderar intensivt på hur de ska spenderas. De två alternativen jag väger mellan är att sova eller att träna. Alternativt kolla på minilaptopz (haha jag vill inte rätta stavningen), kameror, förvaringsmöbler och kläder på internet.

Har någon sett mina glasögon förresten? Dom är bortttttta.

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0