Jag är inte bitter, jag är glad :))))))))))))))))))))))))))

Det är tisdag. Jag har passat valp från åtta till tre, vilket i princip innebär att jag inte kan lämna huset. Trots detta kände jag en viss tröst i situationen då jag pratat med min herreman, vilken hade sagt att han kanske kunde komma över på morgonen och kanske även följa med till stan senare på eftermiddagen.

Efter ett antal sms, några samtal med "abonnenten du söker kan inte nås för tillfället"-damen, dessa utförda inom en tidsram på tre och en halv timme, börjar jag misstänka något i stil med en tidig, tragisk död när en av hans vänner glatt berättar för mig att han antagligen sitter och spelar wow eller gjort det i natt och då sover nu.

Dags att börja leta efter en ny pojkvän?

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0