Caesar III

Jag skulle kunna fundera på att fundera lite på ett mer seriöst bloggande. Efter långt övervägande och mycken eftertanke har jag nämligen kommit fram till att min blogg är FUL. Det passar inte mig känner jag så det måste jag göra något åt.

Vad gör jag vaken såhär sent egentligen? Svar: I frustrerad brist av The Sims (efter två timmars maniskt sökande kunde jag under eftermiddagen konstatera det borttappat) installerade jag Caesar. Sedan dess har jag suttit och svettats här i stolen byggandes en stad, ett projekt som fick ett abrupt och lite irriterande slut då en fet romersk armé kom och ägde mitt försvar och hade sönder alla mina hus.

Hur som helst så är det vår nu. Najs.



Svar
Postat av: Louisa

Pokémon var inte långvarigt

2010-04-12 @ 11:10:03
URL: http://louisasinn.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag och Pokémon Stadium hade en kort men intensiv romans.

2010-04-12 @ 11:13:42
URL: http://bloggolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0