Plötsligt händer det.

Något revolutionärt är på väg att hända, Julia Elinor Margareta Lindqvist är på väg att sätta sig och räkna matte frivilligt. Bilden här nedan föreställer våran almanacka i köket och är tagen inför ett liknande - men därför inte mindre revolutionärt tillfälle, och kanske förstår ni som går i min skola av den lilla illustrationen under texten vilken lärare jag har i matte.


Man behöver antagligen inte vara Robert Langdon för att ge sig på att tolka de små hornen jag ritat på den lilla flaxande karakteriska frisyren, och jag vill vara noga att klargöra att detta inte är grundat i något personligt agg från min sida, utan är en ikon som liksom bara följer med yrket. Nu, katet katet hypotenusa osv.

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0