OM ETT TRÄD FALLER I SKOGEN

I kväll har jag umgåtts med mina vänner Olivia och Jeanette. Det innebär alltid långa, djupa framför allt mycket FILOSOFISKA samtal.

Grundfråga: Om ett träd faller mitt i skogen och ingen hör det, låter det då?

Kommentarer: ÅÅÅH det är klart det gör. - Det finns inga bevis för det! - Men. Jo. Om jag finns, finns jag då? - OM OLIVIA SITTER PÅ TOALETTEN OCH BAJSAR, och ingen ser det, - eller hör det! - ... eller hör det ... - eller känner lukten ehe! - ... eller känner lukten, HAR OLIVIA DÅ BAJSAT? - Olivia kan nog vara ett starkt vittne på att det har skett ... - ja men om Julia mökar i sömnen, då finns det inget vittne alls, har hon då mökat?

Kvinnan du vill diskutera livets stora frågor med.

Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0