För övrigt

Så snackar jag och Macke om lättväckthet. Han skällde på mig för att jag smsat honom vid tolvtiden och då skickat det andra väckande smset i en rad av tre (övriga sms åstadkomna av Erik och Chädji). Detta hade stört hans sömn så gravt att den inte gick att återuppliva.

Jag berättar för honom att när jag vaknade i morse tjugo minuter innan vårat inplanerade rep hade jag inte två, inte tre - inte ens tio utan FEMTON olästa SMS och jag kunde snabbt inse att min mobil tjutit ut Eriks skönsångscover av Till Havs oavbrutet under en timmes tid.

Ät den.

Svar
Postat av: Macke

Man söker välvillig förståelse och vad får man liksom. Jag hade ju faktiskt enbart sovit ynka 11 timmar.

2010-04-17 @ 02:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0