Barnafödande



Jag har just fått ett mail vidarebefodrat från mamma, skickat av uppfödaren som vi ska köpa en valp av. Någon av de små korvarna ovan är alltså valpen som ska bli min bebis.

Titta på dom. Gör det nu.

Tänk om den inte kommer vara SNÄLL. Tänk om den inte blir SÖT. Tänk om den kommer vara ledsen tänk om den inte kommer TRIVAS. Tänk om den får en kronisk sjukdom tänk om den har fel på sitt hjärta tänk om den inte kommer må nåt bra. Tänk om den inte är så smart tänk om den aldrig lär sig något, tänk om den inte vill komma till mig när jag ropar tänk om den inte kommer tycka om mig-

:(((((;:(:(:(:/(:(:(:(((:(:(((!

Jag tror att jag har fått förlossningspsykos.


Svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0